Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Návrh rozvoje produktového portfolia společnosti působící v papírenském průmyslu
Krutišová, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku se situačním zhodnocením v oblasti možností rozšíření produktového portfolia a následným návrhem klíčových kroků pro vstup na trh s novým produktem. V teoretické části práce je popsána problematika strategického a investičního rozhodování o produktové strategii a rozvoje produktu včetně popisu vybraných analyticko-evaluačních metod. Analytická část práce se zaměřuje na aplikaci vybraných metod ve vybraném kontextu podnikového prostředí za účelem identifikace klíčových faktorů a zhodnocení možností pro rozhodování s ohledem na novou produktovou strategii. Návrhová část vypracovává zvolenou variantu rozvoje produktové strategie s investičním posouzením rozšíření nové produktové řady včetně doporučení obchodnímu oddělení firmy.
Zdravý životní styl jako trend v marketingu
LOULOVÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a jeho vlivem na zdravý životní styl, přičemž zkoumá jejich vzájemné souvislosti. Konkrétně se zaměřuje na to, co podnítí spotřebitele k nákupu zdravých produktů a jak jsou zdravé produkty oblíbené oproti konvenčním potravinám. Pro výzkum byla vybrána společnost Racio s.r.o., která se zabývá zdravou výživou. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci a produktové portfolio této společnosti. Pomocí analýzy konkurence a kvantitativního výzkumu jsou formulována doporučení. Tato doporučení ve formě inovací jsou navržena tak, aby podtrhovala myšlenku zdravého životního stylu.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Návrh rozvoje produktového portfolia společnosti působící v papírenském průmyslu
Krutišová, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku se situačním zhodnocením v oblasti možností rozšíření produktového portfolia a následným návrhem klíčových kroků pro vstup na trh s novým produktem. V teoretické části práce je popsána problematika strategického a investičního rozhodování o produktové strategii a rozvoje produktu včetně popisu vybraných analyticko-evaluačních metod. Analytická část práce se zaměřuje na aplikaci vybraných metod ve vybraném kontextu podnikového prostředí za účelem identifikace klíčových faktorů a zhodnocení možností pro rozhodování s ohledem na novou produktovou strategii. Návrhová část vypracovává zvolenou variantu rozvoje produktové strategie s investičním posouzením rozšíření nové produktové řady včetně doporučení obchodnímu oddělení firmy.
Optimalizace prodeje produktů v podniku ABC
Vala, Vladimír
Vladimír, V. Optimalizace prodeje produktů v podniku ABC. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018 Bakalářská práce se zabývá optimalizací prodeje produktů konkrétního podniku na trhu dodavatelů poskytovatelům sociální péče. V literární rešerši jsou uvedeny modely a analýzy, soustředící se na produktové portfolio a podnik celkově. Vlastní práce před-stavuje podnik ABC a jeho okolí. Následují analýzy a modely vyhodnocují aktuální kon-kurenční pozici podniku na trhu a perspektivnost skladby jeho produktového portfo-lia. Hlavním cílem je na základě výsledků analýz a modelů vytvoření nejvhodnějšího návrhu produktového portfolia, který povede k zefektivnění firemních procesů a lepší finanční stabilitě podniku.
Oblast Táborska a jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu rodin s dětmi
KAVKOVÁ, Olga
V tomto období je cestovní ruch velmi důležitou oblastí podnikání a vědy. Cestovní ruch má silný vliv na pozitivní vývoj destinací. Pozitivní socioekonomické a environmentální prvky diskutovalo mnoho autorů. Tato bakalářská práce je věnována tvorbě portfolia produktů cestovního ruchu pro rodiny s malými dětmi v oblasti Tábora. Tábor má bohatý potenciál pro aktivní rekreaci. Je mnoho věcí, co tady dělat. Oblast je oblíbená pro možnosti koupání, poznávání památek, cykloturistiku a další sporty. Nejdůležitějším segmentem turistů jsou rodiny s dětmi. Za prvé, je to kvůli jejich množství a za druhé díky budoucí malé návštěvnosti. První část se zabývá ortodoxními postoji k vyšetřované oblasti. Zabývá se cestovním ruchem a to definice, typologie cestovního ruchu, cestovní ruch a nabídka cestovního ruchu. Určuje a stručně popisuje území, které je velmi vhodné pro rodinné dovolené. Dále se zabývá analýzou primární a sekundární nabídky, analýzou poptávky a analýzou konkurence. Primární data byla shromážděna dotazníkem a rozhovorem s dvěma významnými osobami v oblasti cestovního ruchu v Táboře. Výsledky realizovaných analýz jsou formulovány do SWOT analýzy, která vytváří silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Souhrnné informace jsou základem pro tvorbu portfolia produktů. Následně jsou návrhy přijaty a opatření zjednodušeny pro modernizaci produktového portfolia cestovního ruchu ve sledovaném prostoru. Existují dva produkty pro segment rodin s dětmi. Na základě zjištěných výsledků je možné podporovat cestovní ruch pro rodiny s dětmi lépe. To povede ke zvýšení cestovního ruchu v této oblasti.
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.
Strategická analýza
Dvořák, Miroslav ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici Skupiny Renault na současném automobilovém trhu s pomocí nástrojů strategické analýzy. V teoretické části jsou popisovány metody strategické analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, které jsou následně aplikovány i v praktické části. Zvláštní důraz je kladen na analýzu odvětví a produktového portfolia. V této práci je vypracována i základní finanční analýza, která dává přehled o finanční situaci celé Skupiny, a především o jednotlivých vlivech na výsledek jejího hospodaření. Na závěr je vypracována SWOT analýza, která shrnuje dílčí analýzy do jednoho celku, a na níž navazuje doporučení pro další vývoj nejen celé Skupiny ale i jednotlivých automobilek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.